Nissan Armada & Infiniti QX56 Forums banner
381 - 400 of 490 Posts
Kilometers of mijlen?
Hoe dan ook, dat is veel!

Sorry, ik denk dat ik dat had moeten zeggen. Ja, in mijlen, ik heb het van de oorspronkelijke eigenaar gekocht. Ik denk dat het ofwel gereviseerd is of goed verzorgd is, want het klinkt geweldig. Er moeten wel 100 kleine vierkante olieverversingsstickers in de hoek van de voorruit hebben gezeten en dat is gedaan op oe voor de laatste datum. Ik heb er $600 voor betaald, ben erin gesprongen en ben 35 mijl zonder problemen naar huis gereden.

Ik heb laatst de 360.000 km aangetikt met mijn '07 LE. Ik heb hem nieuw gekocht en hij is nog nooit in een garage geweest voor iets anders dan banden. Ik ververs de olie/filter elke 5.000-7.500 km, maar heb nog nooit de transmissievloeistof vervangen. Ja, hij heeft nog de originele transmissievloeistof en filter. Het is mijn dagelijkse auto (130+ km per dag) en ik heb de afgelopen 2 maanden 6 retourritten van MD naar Noord-NJ en een reis van MD naar de Niagara Falls gemaakt.

Geweldig HLKSMSH !!!

net over de 410K mijl gekropen. Ikzelf;
Originele motor & transmissie.....maar in de loop der jaren een paar noodzakelijke reparaties gehad....

Post wat foto's als je de kans krijgt !! :D

Ik heb laatst 360.000 km bereikt met mijn '07 LE. Ik heb hem nieuw gekocht en hij is nog nooit in een garage geweest voor iets anders dan banden. Ik ververs de olie/filter elke 5.000-7.500 km, maar heb nog nooit de transmissievloeistof vervangen. Ja, hij heeft de originele transmissievloeistof en filter. Het is mijn dagelijkse auto (130+ km per dag) en ik heb de afgelopen 2 maanden 6 retourritten van MD naar Noord-NJ en een reis naar de Niagara Falls vanuit MD gemaakt.
Dat is geweldig! Ik heb ook een 2007 en vind hem erg leuk. Hij begint zijn leeftijd te tonen en ik heb erover nagedacht om hem te verkopen. Hij heeft 160.000 km en rijdt geweldig. Ik kan hem misschien houden na het lezen over uw succes!

381 - 400 of 490 Posts