Nissan Armada & Infiniti QX56 Forums banner
Status
Not open for further replies.

Problemy z przekładnią w Armadzie z 2017 roku

40K views 20 replies 15 participants last post by  eadelak  
#1 ·
Cześć wszystkim. Przeszedłem od bycia podekscytowanym i uwielbiania mojego Armady do absolutnego żalu z powodu mojego zakupu. Większość z tego wynika z tego, czego obawiam się, że może być złą skrzynią biegów, którą trzeba naprawić... ale nie jestem jeszcze w 100% pewien. Jeśli ktoś z was miał podobne problemy - i co zrobiliście, aby je naprawić - byłbym bardzo wdzięczny.
Spróbuję to streścić jak najkrócej:

Kupiłem używaną Armadę Platinum z 2017 roku z przebiegiem 97 000 mil na początku listopada. Byłem trochę zaniepokojony przebiegiem, ale miała czysty raport Carfax od jednego właściciela i wydawała się być bardzo dobrze utrzymana, więc pomyślałem, że jeśli nie sprawi mi żadnych poważnych problemów przez kilka lat, będzie to okazja za tę cenę.

Kilka tygodni później moja żona i ja zdajemy sobie sprawę, że oboje zauważamy dziwne zachowanie skrzyni biegów podczas jazdy samochodem. Nie jestem pewien, czy opisałbym to jako "poślizg", bardziej jako wahające się i nieregularne zmiany biegów (a może jestem idiotą i to właśnie jest poślizg). Czasami zdarza się to przy niskich prędkościach (ale może po prostu wydaje się powolny, ponieważ jest to tak duży pojazd?), ale szczególnie zdarza się to w zakresie 45-55 mph. Pewnego razu było tak źle, że musiałem wcisnąć pedał prawie dosłownie cały do podłogi, żeby tylko rozpędzić samochód do ponad 45 mph. Zauważyliśmy, że jeśli przyspieszasz płynnie i bez przerwy, zazwyczaj nie ma problemów. Problemy zaczynają się pojawiać, gdy zaczynasz zwalniać pedał gazu, aby jechać na luzie - wtedy zmiana biegów zaczyna wydawać się trochę zdezorientowana, a wskazówka obrotów silnika czasami nawet skacze w górę i w dół, jakby skrzynia biegów nie mogła się zdecydować, czy chce zmienić bieg, czy nie. Moja żona twierdzi, że jej stary Altima V6 robiła to "cały czas" i że uważa, że to normalne dla Nissanów, ale jestem w 99% pewien, że tak nie jest (zwłaszcza biorąc pod uwagę, że to nie jest CVT).

Więc tu zaczyna się robić ciekawie... Zabieram go do lokalnego mechanika (nienawidzę salonu Nissana, od którego go kupiłem... "to dlaczego u licha kupiłeś go od nich", tak, tak, wiem...) i informuje mnie, że moja Armada ma nowy płyn do skrzyni biegów... wspaniale! Więc ktoś (albo salon, albo poprzedni właściciel) najwyraźniej zauważył problemy ze skrzynią biegów... więc pytanie brzmi, czy zmienili płyn, żeby spróbować to naprawić, czy jako przykrywkę? Zaczynam szukać odpowiedzi w internecie i odkrywam TSB, które opisuje prawie DOKŁADNIE problemy, które mamy. Przesyłam go mechanikowi, który ponownie wgrywa elektronikę zgodnie z zaleceniami TSB. Przez pierwsze kilka dni skrzynia biegów działa o wiele lepiej... ale potem od 3 dnia zaczyna znowu działać tak samo. Cholera. (EDIT: Właśnie przeczytałem post w innym wątku, w którym napisano: "Mieli reflash, ale działa dopiero po 1500 do 2000 milach". Czy to oznacza, że reflash nie naprawia problemu przez 1500 do 2000 mil? Czy dobrze to rozumiem?)

Więc to zostawia mnie w miejscu, w którym jestem teraz... mechanik mówi mi, że są dwie pozostałe możliwości: Albo trzeba wymienić część (zapomniałem nazwy), aby płyn mógł swobodnie przepływać, aby pomóc w konwerterze momentu obrotowego/zmianie biegów - LUB - skrzynia biegów jest zła i trzeba ją wymienić. Prawdopodobnie 6000-7000 dolarów.

Według tego samego mechanika, mój stan (PA) najwyraźniej ma mandat, w którym można zwrócić pojazdy w ciągu 90 dni w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, nawet jeśli nie są objęte gwarancją. Zakładając, że to prawda, rozważam po prostu zwrócenie pojazdu, jeśli okaże się, że skrzynia biegów wymaga wymiany... Rozumiem, to samochód z dużym przebiegiem, ale ten salon to ogromna lokalna sieć, która udaje, że ma szanowaną reputację, a ich "pięciomilionowy punkt kontrolny" czy cokolwiek to u licha jest, ABSOLUTNIE powinien był wyczuć, czy cholerna skrzynia biegów jest do wyrzucenia, prawda!?!? Czy może jestem szalony?

Mając to wszystko na uwadze... czy ktoś z was miał podobny problem? Jaka była diagnoza? Czy udało wam się uratować skrzynię biegów? Jestem tu zdesperowany... pomijając skrzynię biegów, moja żona i dzieci kochają ten samochód i naprawdę chcę uniknąć bólu głowy związanego z koniecznością wyjścia i kupienia innego pojazdu (zakładając, że mogę ten zwrócić). Moim silnym priorytetem byłoby zachowanie tej Armady. Właśnie przeczytałem starszy, 8-stronicowy wątek na ten temat i wydaje się, że nawet z poprawkami TSB wiele osób nadal ma ten problem... a nawet widziałem kilka nowszych postów, w których ludzie mówili, że potrzebują nowej skrzyni biegów, ugh. Myśli, sugestie?
 
#2 ·
Cześć i witaj. Było tu trochę dyskusji na temat problemów z skrzynią biegów. Czy zajrzałeś do archiwum? Jest kilka wątków na podobne tematy.

Wspominasz, że płyn w skrzyni biegów został wymieniony - czy to PRAWIDŁOWY płyn Nissana? Ponieważ jest używany, jakiś domorosły mechanik mógł wlać nieprawidłowy płyn tylko po to, żeby go sprzedać. Kazałbym spuścić i wymienić płyn.
Wspomniałeś o wahaniu - jak wyglądają cewki zapłonowe i świece zapłonowe? Sprawdź je wizualnie pod kątem pęknięć lub uszkodzeń oraz świece zapłonowe, czy nie ma w nich oleju lub czy świece są zabrudzone. To, co twoja żona powiedziała o tym, że jest to normalne, z pewnością NIE dotyczy tego pojazdu.

Istnieje procedura "ponownego uczenia" ECM, która zasadniczo kasuje punkty zmiany biegów w ECM, dzięki czemu skrzynia biegów może ponownie nauczyć się twoich nawyków jazdy. Jest to przypięty wątek na tym forum, w którym możesz przeczytać, jak to zrobić.

Czy udało ci się sprawdzić kody OBD?
 
#4 ·
@Dpf87 czy wiesz, jakiego oprogramowania lub narzędzia OBD użył Twój mechanik do aktualizacji ECM?

Czy Armada ma samodzielny TCM, który również wymaga zaprogramowania?

Wiem, że widziałem tutaj kilka wątków z wymaganym ponownym wgraniem oprogramowania, ale zawsze było to wykonywane przez dealera Nissana.

Zgadzam się, że mógł zostać użyty nieprawidłowy płyn. Lub może pojawić się inny problem (świece zapłonowe, czujniki, czujnik przepustnicy itp...).

Pozwalam mojemu lokalnemu warsztatowi robić wiele rzeczy z moimi pojazdami...
Flash lub przeprogramowanie ECM/TCM OBD nie byłoby jednym z nich.
 
#5 ·
Jestem pewien, że Twój mechanik nie zastosował rzeczywistej aktualizacji oprogramowania TSB, ponieważ jest ona dostępna tylko za pośrednictwem narzędzia Consult firmy Nissan. Wszystko inne, takie jak reset ECM, ponowna nauka biegu jałowego, ponowna nauka położenia przepustnicy itp., można wykonać za pomocą pełnego skanera.
 
  • Like
Reactions: ismailalnadabi
Save
#6 ·
Trochę poza tematem - ale jestem ciekaw.

Z jakiego obszaru PA pochodzisz? Kupiłem swoją Armadę od jednego z tych „dużych dealerów” w SE PA… są do bani. Nie byli w stanie naprawić problemu telematycznego od 2 lat (i kazali mi zadzwonić do Nissana), miałem problemy od samego początku, o które walczyłem, używając ich „raportu CPO” (żel z czujnika sonaru zderzaka - i powiedzieli, że w coś uderzyłem. Kiedy sprawdziłem raport CPO, powiedzieli, że go wymienili. Podczas naprawy zerwali osłony kół i złamali prawie wszystkie zakładki… straszne.) i tak dalej.

Żaden z dealerów od Harrisburg do Newark DE nie wydaje się być zbyt dobry…

-KRS

[(Nienawidzę dealera Nissana, od którego go wziąłem... "to dlaczego u licha kupiłeś go od nich", tak, tak, wiem...).

Według tego samego mechanika, mój stan (PA) najwyraźniej ma mandat, w którym możesz zwrócić pojazdy w ciągu 90 dni w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, nawet jeśli nie są objęte gwarancją. Zakładając, że to prawda, rozważam po prostu zwrócenie pojazdu, jeśli okaże się, że skrzynia biegów wymaga wymiany... Rozumiem, to samochód z dużym przebiegiem, ale ten dealer to ogromna lokalna sieć, która udaje, że ma szanowaną reputację, a ich „pięciomilionowy punkt kontrolny” lub cokolwiek to u licha jest, ABSOLUTNIE powinien był wyczuć, czy cholerna skrzynia biegów jest zepsuta, prawda!?!? Czy może oszalałem?
 
#7 ·
Powiedziawszy to wszystko, jeśli masz możliwość zwrócenia tego pojazdu do dealera i zmuszenia go do zapłacenia za wszelkie naprawy, to byłby mój ruch w tym przypadku.
 
Save
#8 · (Edited)
@Dpf87
To, co masz, to powszechny problem w tej skrzyni biegów Jatco.
Głównym powodem jest niewystarczająca częstotliwość wymiany oleju i stosowanie oleju OEM.
Ta skrzynia biegów (bez dodatkowego chłodzenia i filtra) wymaga wymiany oleju co 15 000 mil w jeździe miejskiej. Po 20 000 mil jest całkowicie zużyta. Autostrada wytrzymuje dłużej.

Obecnie elektrozawór dla 7. biegu jest zatkany pozostałościami sprzęgła i nie zamyka się całkowicie, więc sprzęgło się ślizga.
Zazwyczaj zdarza się to na 4. biegu, ale ty masz 7.
Musisz więc wyjąć korpus zaworu, wyczyścić go i przetestować wszystkie elektrozawory maszynowo.
Do wymiany (zazwyczaj czyszczenie pomaga w pełni, jeśli nie jeździsz zbyt długo z tym problemem), możesz użyć zaktualizowanych elektrozaworów Sonnax, które są trwalsze dla tej skrzyni biegów Jatco JR711E Skrzynia biegów.

W przyszłości po prostu wymieniaj olej w skrzyni biegów co 15 000 km i używaj na przykład w pełni syntetycznego Amsoil.
Płukanie jest o wiele lepsze, jeśli robisz to regularnie od nowości lub po kilku wymianach oleju, w starszych i brudnych skrzyniach biegów może to prowadzić do problemu.

Załączam mój olej po 15 000 km jazdy po mieście (zainstalowane 2 chłodnice i dodatkowy filtr) z olejem OEM.
Image

Image

Image
 
Save
#9 ·
@Dpf87
To, co masz, to powszechny problem w tej skrzyni biegów Jatco.
Głównym powodem jest niewystarczająca częstotliwość wymiany oleju i stosowanie oleju OEM.
Ta skrzynia biegów (bez dodatkowego chłodzenia i filtra) wymaga wymiany oleju co 15 tys. mil w jeździe miejskiej. Po 20 tys. mil jest całkowicie zużyta. Na autostradzie wytrzymuje dłużej.

Obecnie elektrozawór 7. biegu jest zatkany pozostałościami ze sprzęgła i nie zamyka się całkowicie, więc sprzęgło się ślizga.
Zazwyczaj zdarza się to na 4. biegu, ale ty masz 7.
Musisz więc wyjąć korpus zaworu, wyczyścić go i przetestować wszystkie elektrozawory maszynowo.
Do wymiany (zazwyczaj czyszczenie pomaga w pełni, jeśli nie jeździsz zbyt długo z tym problemem), możesz użyć zaktualizowanych elektrozaworów Sonnax, które są trwalsze dla tej skrzyni biegów Skrzynia biegów Jatco JR711E.

W przyszłości po prostu wymieniaj olej w skrzyni biegów w całości co 15 tys. km i używaj na przykład w pełni syntetycznego Amsoil.
Płukanie jest o wiele lepsze, jeśli robisz to regularnie od nowości lub po kilku wymianach oleju, w starszych i brudnych skrzyniach biegów może to prowadzić do problemów.

Załączam mój olej po 15 tys. mil jazdy po mieście (zainstalowane 2 chłodnice i dodatkowy filtr) z olejem OEM. View attachment 51134
View attachment 51133
View attachment 51132
Jaką masz radę dla skrzyni biegów o przebiegu 145 tys. km, w której nigdy nie wymieniano płynu?

Nie mam z tym żadnych problemów, ale planowałem zacząć robić spuszczanie/uzupełnianie na wiosnę. Skłaniałem się ku płynowi OEM, ale widzę, że wolisz AMSOIL (którego używałem w moim wspomaganiu kierownicy do płukania).

Nie chcę wprowadzać żadnych problemów, ponieważ działa dobrze, a mój przebieg przeraża mnie, że stworzę problemy, które obecnie nie istnieją.
 
#11 ·
Zacznij od przeczytania instrukcji. Jestem prawie pewien, że wszystkie zalecenia dotyczące przebiegu są nierealne. Większość dzisiejszych samochodów z nowymi syntetycznymi płynami bez problemu pokonuje 50 tys. Mój stary Sorento miał 100 000 mil.
 
#12 ·
Zacznij od przeczytania instrukcji. Jestem pewien, że wszystkie zalecenia dotyczące przebiegu są nierealne. Większość dzisiejszych samochodów z nowymi syntetycznymi płynami bez problemu pokonuje 50 000. Mój stary Sorento miał 100 000 mil.

Żywotność oleju w skrzyniach biegów nie zależy bezpośrednio od przebiegu, ale od ilości zmian biegów, jakie wykonuje skrzynia biegów, ponieważ tylko podczas zmiany biegów olej ulega zanieczyszczeniu przez pozostałości sprzęgła.
Więc zabiłem olej w jeden dzień na torze i przejechałem nim około 20 000 mil po autostradzie i był jak nowy...
Wystarczy spuścić trochę i sprawdzić kolor:)
 
  • Like
Reactions: ismailalnadabi
Save
#14 ·
Witajcie wszyscy. Przeszedłem od ekscytacji i miłości do mojej Armady do absolutnego żalu z powodu mojego zakupu. Większość z tego wynika z tego, czego obawiam się, że może być złą skrzynią biegów, którą trzeba naprawić... ale nie jestem jeszcze w 100% pewien. Jeśli ktoś z was miał podobne problemy - i co zrobiliście, aby je naprawić - byłbym bardzo wdzięczny.
Postaram się, aby było to tak krótkie, jak to tylko możliwe:

Kupiłem używaną Armadę Platinum z 2017 roku z przebiegiem 97 000 mil na początku listopada. Byłem trochę zaniepokojony przebiegiem, ale miała czysty raport Carfax od 1 właściciela i wydawała się być bardzo dobrze utrzymana, więc pomyślałem, że jeśli nie sprawi mi żadnych większych problemów przez kilka lat, będzie to okazja za tę cenę.

Kilka tygodni później moja żona i ja zdajemy sobie sprawę, że oboje zauważamy dziwne zachowanie skrzyni biegów podczas jazdy samochodem. Nie jestem pewien, czy opisałbym to jako "poślizg", bardziej jako wahające się i nieregularne zmiany biegów (a może jestem idiotą i to właśnie jest poślizg). Czasami zdarza się to przy niskich prędkościach (ale może po prostu wydaje się powolny, ponieważ jest to tak duży pojazd?), ale szczególnie zdarza się to w zakresie 45-55 mph. Pewnego razu było tak źle, że musiałem wcisnąć pedał prawie dosłownie cały w podłogę, żeby tylko wyciągnąć samochód powyżej 45 mph. Zauważyliśmy, że jeśli przyspieszasz płynnie i bez przerwy, zazwyczaj nie ma problemów. Problemy zaczynają się pojawiać, gdy zaczynasz zwalniać pedał gazu, aby jechać na luzie - wtedy zmiana biegów zaczyna wydawać się nieco zdezorientowana, a obroty silnika czasami nawet skaczą w górę i w dół, jakby skrzynia biegów nie mogła się zdecydować, czy chce zmienić bieg, czy nie. Moja żona twierdzi, że jej stara Altima V6 robiła to "cały czas" i że uważa, że jest to normalne dla Nissanów, ale jestem w 99% pewien, że tak nie jest (zwłaszcza biorąc pod uwagę, że nie jest to CVT).

Więc tu robi się ciekawie... Zabieram go do lokalnego mechanika (nienawidzę salonu Nissana, od którego go kupiłem... "to dlaczego u licha kupiłeś go od nich", tak, tak, wiem...) i informuje mnie, że moja Armada ma zupełnie nowy płyn do skrzyni biegów... wspaniale! Więc ktoś (albo salon, albo poprzedni właściciel) najwyraźniej zauważył problemy ze skrzynią biegów... więc pytanie brzmi, czy zmienili płyn, aby spróbować to naprawić, czy jako przykrywkę? Zaczynam szukać odpowiedzi w Internecie i odkrywam TSB, które opisuje prawie DOKŁADNIE problemy, które mamy. Przekazuję go mechanikowi, który ponownie wgrywa elektronikę zgodnie z zaleceniami TSB. Przez pierwsze kilka dni skrzynia biegów działa o wiele lepiej... ale potem od 3 dnia zaczyna znowu działać tak samo. Cholera. (EDIT: Właśnie przeczytałem post w innym wątku, w którym napisano: "Mieli reflash, ale działa dopiero po 1500 do 2000 milach." Czy to oznacza, że reflash nie naprawia problemu przez 1500 do 2000 mil? Czy dobrze to rozumiem?)

To doprowadza mnie do miejsca, w którym jestem teraz... mechanik mówi mi, że są dwie pozostałe możliwości: Albo trzeba wymienić część (zapomniałem nazwy), aby płyn mógł swobodnie przepływać, aby pomóc w konwerterze momentu obrotowego/zmianie biegów - LUB - skrzynia biegów jest zła i trzeba ją wymienić. Prawdopodobnie 6000-7000 dolarów.

Według tego samego mechanika, mój stan (PA) najwyraźniej ma mandat, w którym można zwrócić pojazdy w ciągu 90 dni w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, nawet jeśli nie są objęte gwarancją. Zakładając, że to prawda, rozważam po prostu zwrócenie pojazdu, jeśli okaże się, że skrzynię biegów trzeba wymienić... Rozumiem, to samochód z dużym przebiegiem, ale ten salon to ogromna lokalna sieć, która udaje, że ma szanowaną reputację, a ich "pięciomilionowa kontrola" czy cokolwiek to do cholery jest, ABSOLUTNIE powinna była wyczuć, czy cholerna skrzynia biegów jest do bani, prawda!?!? Czy może jestem szalony?

Mając to wszystko na uwadze... czy ktoś z was miał podobny problem? Jaka była diagnoza? Czy udało wam się uratować skrzynię biegów? Jestem tu zdesperowany... pomijając skrzynię biegów, moja żona i dzieci kochają ten samochód i naprawdę chcę uniknąć bólu głowy związanego z koniecznością wyjścia i kupienia innego pojazdu (zakładając, że mogę go zwrócić). Moim silnym preferencją byłoby zatrzymanie tej Armady. Właśnie przeczytałem starszy, 8-stronicowy wątek na ten temat i wydaje się, że nawet z poprawkami TSB wiele osób nadal ma ten problem... a nawet widziałem kilka nowszych postów, w których ludzie mówili, że potrzebują nowej skrzyni biegów, ugh. Myśli, sugestie?
Witaj mój przyjacielu. Nie sądzę, aby twój problem został prawidłowo zdiagnozowany. Pracuję przy wielu samochodach i jestem wzywany ze sklepów w celu rozwiązania trudnych problemów lub znalezienia przyczyny problemu, co skutkuje niewielkimi lub wieloma efektami. Możesz zdiagnozować swój silnik. Żaden dobry i płynnie działający silnik, żadna dobra reakcja na jakiekolwiek zapotrzebowanie na obroty nie spowoduje nieprawidłowego działania skrzyni biegów. Jak powiedziałeś, zmiana biegów, gdy zwalniasz pedał gazu. Wyjmij swoje katalizatory, wszystkie 4, i włóż rury testowe 2-1/4 lub 2-1/2. Zobaczysz, że wszystkie twoje problemy są rozwiązane. Następnie skoryguj swoje regulacje paliwa w silniku (utknął w stanie ubogim). Musi to być w zakresie od -8 do +8 krótkich regulacji paliwa Bank 1 i banki. -8 +8 to limit. Nie może nawet tam iść -3, -2, -1, 0, +1, +2, +3, SĄ IDEALNE. PODEJDŹ DO TYCH WARTOŚCI, DOSTRAJAJĄC SILNIK, A NASTĘPNIE PRZEJDŹ DO SKRZYNI BIEGÓW. USZCZELKA MISKI I FILTR + ZAINSTALUJ ZEWNĘTRZNĄ CHŁODNICĘ, JEŚLI NIE MA ŻADNEJ. NIE SĄDZĘ, ŻE POTRZEBUJESZ OH LUB INNEJ SKRZYNI BIEGÓW. MASZ SKRZYNIE BIEGÓW CVT, ZDOBĄDŹ PŁYN OD NISSANA DLA CVT. TO POWINNO I ZADBA O TWÓJ PROBLEM ZE SKRZYNIĄ BIEGÓW. ZADZWOŃ DO MNIE, JEŚLI POTRZEBUJESZ POMOCY.
Z WYRAZAMI SZACUNKU
FRANK HEDAY
 
#15 ·
Witajcie wszyscy. Przeszedłem od bycia podekscytowanym i kochania mojej Armady do absolutnego żalu z powodu mojego zakupu. Większość z tego wynika z tego, czego obawiam się, że może być złą skrzynią biegów, która wymaga naprawy... ale nie jestem jeszcze w 100% pewien. Jeśli ktoś z was miał podobne problemy - i co zrobiliście, aby je naprawić - byłbym bardzo wdzięczny.
Postaram się, aby było to tak krótkie, jak to możliwe:

Kupiłem używaną Armadę Platinum z 2017 roku z przebiegiem 97 000 mil na początku listopada. Byłem trochę zaniepokojony przebiegiem, ale miała czysty raport Carfax od 1 właściciela i wydawała się być bardzo dobrze utrzymana, więc pomyślałem, że jeśli nie sprawi mi żadnych większych problemów przez kilka lat, będzie to okazja za tę cenę.

Kilka tygodni później moja żona i ja zdajemy sobie sprawę, że oboje zauważamy dziwne zachowanie skrzyni biegów podczas jazdy samochodem. Nie jestem pewien, czy opisałbym to jako "poślizg", bardziej jako wahające się i nieregularne zmiany biegów (a może jestem idiotą i to właśnie jest poślizg). Czasami zdarza się to przy niskich prędkościach (ale może po prostu wydaje się powolny, ponieważ jest to tak duży pojazd?), ale szczególnie zdarza się to w zakresie 45-55 mph. Pewnego razu było tak źle, że musiałem wcisnąć pedał prawie dosłownie cały do podłogi, żeby tylko wyciągnąć samochód powyżej 45 mph. Zauważyliśmy, że jeśli przyspieszasz płynnie i bez przerwy, zazwyczaj nie ma problemów. Problemy zaczynają się pojawiać, gdy zaczynasz zwalniać pedał gazu, aby jechać na luzie - wtedy zmiana biegów zaczyna wydawać się trochę zdezorientowana, a igła obrotomierza czasami nawet skacze w górę i w dół, jakby skrzynia biegów nie mogła się zdecydować, czy chce zmienić bieg, czy nie. Moja żona twierdzi, że jej stary Altima V6 robiła to "cały czas" i że uważa, że to normalne dla Nissanów, ale jestem w 99% pewien, że tak nie jest (zwłaszcza biorąc pod uwagę, że to nie jest CVT).

Więc tu robi się ciekawie... Zabieram go do lokalnego mechanika (nienawidzę salonu Nissana, od którego go kupiłem... "to dlaczego u licha kupiłeś go od nich", tak, tak, wiem...) i informuje mnie, że moja Armada ma zupełnie nowy płyn do skrzyni biegów... wspaniale! Zatem ktoś (albo salon, albo poprzedni właściciel) najwyraźniej zauważył problemy ze skrzynią biegów... pytanie brzmi więc, czy wymienili płyn, aby spróbować to naprawić, czy jako przykrywkę? Zaczynam szukać odpowiedzi w Internecie i odkrywam TSB, które opisuje prawie DOKŁADNIE problemy, które mamy. Przesyłam go mechanikowi, który ponownie wgrywa elektronikę zgodnie z zaleceniami TSB. Przez pierwsze kilka dni skrzynia biegów działa o wiele lepiej... ale potem od 3 dnia zaczyna znowu działać tak samo. Gówno. (EDIT: Właśnie przeczytałem post w innym wątku, w którym napisano: "Mieli reflash, ale działa dopiero po 1500 do 2000 milach". Czy to oznacza, że reflash nie naprawia problemu przez 1500 do 2000 mil? Czy dobrze to rozumiem?)

Więc to doprowadza mnie do tego, gdzie jestem teraz... Mechanik mówi mi, że pozostały dwa scenariusze: Albo trzeba wymienić część (zapomniałem nazwy), aby płyn mógł swobodnie przepływać, aby pomóc w konwerterze momentu obrotowego/zmianie biegów - LUB - skrzynia biegów jest zła i wymaga wymiany. Prawdopodobnie 6000-7000 dolarów.

Według tego samego mechanika, mój stan (PA) najwyraźniej ma mandat, w którym można zwrócić pojazdy w ciągu 90 dni w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, nawet jeśli nie są objęte gwarancją. Zakładając, że to prawda, rozważam po prostu zwrócenie pojazdu, jeśli okaże się, że skrzynia biegów wymaga wymiany... Rozumiem, to samochód z dużym przebiegiem, ale ten salon to ogromna lokalna sieć, która udaje, że ma szanowaną reputację, a ich "pięciomilionowy punkt kontrolny" czy cokolwiek to jest, ABSOLUTNIE powinien był wyczuć, czy cholerna skrzynia biegów jest do bani, prawda!?!? Czy może jestem szalony?

Mając to wszystko na uwadze... czy ktoś z was miał podobny problem? Jaka była diagnoza? Czy udało ci się uratować skrzynię biegów? Jestem tu zdesperowany... Pomijając skrzynię biegów, moja żona i dzieci kochają ten samochód i naprawdę chcę uniknąć bólu głowy związanego z koniecznością wyjścia i kupienia innego pojazdu (zakładając, że mogę ten zwrócić). Moim silnym priorytetem byłoby zachowanie tej Armady. Właśnie przeczytałem starszy, 8-stronicowy wątek na ten temat i wydaje się, że nawet z poprawkami TSB wiele osób nadal ma ten problem... a nawet widziałem kilka nowszych postów, w których ludzie mówili, że potrzebują nowej skrzyni biegów, ugh. Myśli, sugestie?
To mnie martwi... ale oto mój problem. 07 Armada z dużym palcem u nogi, skrzynia biegów zmienia biegi mocno i normalnie do 45-50 mph. W tym zakresie silnik jest nadal mocny, ale obroty są na poziomie 3000k... i to przeraża, więc unikałem wszystkich autostrad przez 6 miesięcy.
Czy t/c się blokuje...? Płyn normalny...brak kontrolek...świeża wymiana płynu...o co chodzi. Zamierzam wysłać do Aamco za tydzień (może) na remont za 2300 dolarów, jeśli będę musiał...proszę o pomoc. Powiedziano mi, że remont przez Aamco jest bezcelowy i konieczna jest wymiana za 4500 dolarów...nie stać mnie na to...potrzebuję porady...
 
#18 ·
To mnie martwi…ale oto mój problem. 07 Armada z dużym palcem u nogi, skrzynia biegów zmienia biegi mocno i normalnie do 45-50 mil na godzinę. W tym zakresie silnik jest nadal mocny, ale obroty są na poziomie 3000k…i to przeraża, więc unikałem wszystkich autostrad przez 6 miesięcy.
Czy t/c się blokuje..? Płyn normalny..brak kontrolek…świeża wymiana płynu…o co chodzi. Zamierzam wysłać do Aamco za tydzień (może) na remont za 2300 dolarów, jeśli będę musiał…proszę o pomoc. Powiedziano mi, że remont przez Aamco jest bezcelowy i konieczny jest remont za 4500 dolarów…nie stać mnie na to…potrzebuję porady…
Jeszcze nie odebrałem, ale straszycie mnie 2017 platinum Big dealer tutaj w GA, mają to teraz w warsztacie
 
#16 ·
Witajcie wszyscy. Przeszedłem od bycia podekscytowanym i kochania mojej Armady do absolutnego żalu z powodu mojego zakupu. Większość z tego wynika z tego, czego obawiam się, że może być złą skrzynią biegów, która wymaga naprawy... ale nie jestem jeszcze w 100% pewien. Jeśli ktoś z was miał podobne problemy - i co zrobiliście, aby je naprawić - byłbym bardzo wdzięczny.
Postaram się, aby było to tak krótkie, jak to możliwe:

Kupiłem używaną Armadę Platinum z 2017 roku z przebiegiem 97 000 mil na początku listopada. Byłem trochę zaniepokojony przebiegiem, ale miała czysty raport Carfax od 1 właściciela i wydawała się być bardzo dobrze utrzymana, więc pomyślałem, że jeśli nie sprawi mi żadnych poważnych problemów przez kilka lat, będzie to okazja za tę cenę.


Kilka tygodni później moja żona i ja zdajemy sobie sprawę, że oboje zauważamy dziwne zachowanie skrzyni biegów podczas jazdy samochodem. Nie jestem pewien, czy opisałbym to jako "poślizg", bardziej jako wahające się i nieregularne zmiany biegów (a może jestem idiotą i to właśnie jest poślizg). Czasami zdarza się to przy niskich prędkościach (ale może po prostu wydaje się powolne, ponieważ jest to tak duży pojazd?), ale szczególnie zdarza się to w zakresie 45-55 mil na godzinę. Pewnego razu było tak źle, że musiałem wcisnąć pedał prawie dosłownie cały w podłogę, żeby tylko wyciągnąć samochód powyżej 45 mil na godzinę. Zauważyliśmy, że jeśli przyspieszasz płynnie i bez przerwy, zazwyczaj nie ma problemów. Problemy zaczynają się pojawiać, gdy zaczynasz zwalniać nogę z gazu, aby jechać na luzie - wtedy zmiana biegów zaczyna wydawać się nieco zdezorientowana, a obroty silnika czasami nawet skaczą w górę i w dół, jakby skrzynia biegów nie mogła się zdecydować, czy chce zmienić bieg, czy nie. Moja żona twierdzi, że jej stara Altima V6 robiła to "cały czas" i że uważa, że to normalne dla Nissanów, ale jestem w 99% pewien, że tak nie jest (zwłaszcza biorąc pod uwagę, że to nie jest CVT).

Więc tu robi się ciekawie... Zabieram go do lokalnego mechanika (nienawidzę salonu Nissana, od którego go kupiłem... "to dlaczego u licha kupiłeś go od nich", tak, tak, wiem...) i informuje mnie, że moja Armada ma nowy płyn do skrzyni biegów... wspaniale! Więc ktoś (albo salon, albo poprzedni właściciel) najwyraźniej zauważył problemy ze skrzynią biegów... więc pytanie brzmi, czy zmienili płyn, aby spróbować to naprawić, czy jako przykrywkę? Zaczynam szukać odpowiedzi w internecie i odkrywam TSB, które opisuje prawie DOKŁADNIE problemy, które mamy. Przesyłam go mechanikowi, który ponownie wgrywa elektronikę zgodnie z zaleceniami TSB. Przez pierwsze kilka dni skrzynia biegów działa o wiele lepiej... ale potem od 3 dnia zaczyna znowu działać tak samo. Gówno. (EDIT: Właśnie przeczytałem post w innym wątku, w którym napisano: "Mieli reflash, ale działa dopiero po 1500 do 2000 milach". Czy to oznacza, że reflash nie naprawia problemu przez 1500 do 2000 mil? Czy dobrze to rozumiem?)

To doprowadza mnie do tego, gdzie jestem teraz... mechanik mówi mi, że są dwie pozostałe możliwości: Albo trzeba wymienić część (zapomniałem nazwy), aby płyn mógł swobodnie przepływać, aby pomóc w konwerterze momentu obrotowego/zmianie biegów - LUB - skrzynia biegów jest zła i wymaga wymiany. Prawdopodobnie 6000-7000 dolarów.

Według tego samego mechanika, mój stan (PA) najwyraźniej ma mandat, w którym można zwrócić pojazdy w ciągu 90 dni w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, nawet jeśli nie są objęte gwarancją. Zakładając, że to prawda, rozważam po prostu zwrócenie pojazdu, jeśli okaże się, że skrzynia biegów wymaga wymiany... Rozumiem, to samochód z dużym przebiegiem, ale ten salon to ogromna lokalna sieć, która udaje, że ma szanowaną reputację, a ich "pięciomilionowy punkt kontrolny" czy cokolwiek to jest, ABSOLUTNIE powinien był wyczuć, czy cholerna skrzynia biegów jest do bani, prawda!?!? Czy może oszalałem?

Mając to wszystko na uwadze... czy ktoś z was miał podobny problem? Jaka była diagnoza? Czy udało wam się uratować skrzynię biegów? Jestem tu zdesperowany... pomijając skrzynię biegów, moja żona i dzieci kochają ten samochód i naprawdę chcę uniknąć bólu głowy związanego z koniecznością wyjścia i kupienia innego pojazdu (zakładając, że mogę ten zwrócić). Moim silnym preferencją byłoby zachowanie tej Armady. Właśnie przeczytałem starszy, 8-stronicowy wątek na ten temat i wydaje się, że nawet z poprawkami TSB wiele osób nadal ma ten problem... a nawet widziałem kilka nowszych postów, w których ludzie mówili, że potrzebują nowej skrzyni biegów, ugh. Myśli, sugestie?
Nienawidzę ci to mówić, ale Nissan wie, że jest problem ze skrzyniami biegów CVT. Rozmawiałem z jednym z pracowników w moim lokalnym salonie i absolutnie nienawidzą tej skrzyni biegów. Mieli tak wiele osób, które wracały z reklamacjami. Myślę, że będziemy musieli złożyć pozew zbiorowy. To po prostu nie jest uczciwe.
 
#19 ·
Nie bój się. Fora są bardziej dla ludzi, którzy mają problemy, niż dla tych, którzy ich nie mają. Zazwyczaj nie widzisz, żeby ktoś rejestrował się na forum, żeby powiedzieć ci, jak wspaniały jest ich samochód lub cokolwiek innego. Te ciężarówki są solidne, miałem 2 Armady i QX i nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów. Wszystkie były codziennymi kierowcami i jeździłem nimi jak wypożyczonymi!
 
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.